Dags för service?

Omtanke, Service och Kvalitet – det är vad vi vill att du upplever hos oss. När du behöver service hos oss på Molin Bil kan du välja hur du bokar enligt punkterna nedan.

Bokningsbekräftelse och påminnelser

Oavsett hur du bokar din service kommer du att få en bokningsbekräftelse skickad per SMS, där bokat datum och tid framgår samt att du får en länk till en mobil websida med mer nyttig information – t ex vägbeskrivning, information och våra mobilitetserbjudanden etc. Två dagar innan ditt besök kommer det ett påminnande SMS och efter ditt besök kommer en utvärdering där du har möjlighet att ge oss feedback på hur du upplevde besöket hos oss. Tack för din feedback – vi uppskattar verkligen att du tar dig tid att ge oss den.

Mobilitet och transport

Våra mobilitetserbjudanden är: skjuts till stan, subventionerad hyrbil via MABI eller hyr en cykel (eldriven eller vanlig) – allt bokas direkt i servicedisken eller per telefon. Det lönar sig att förboka din hyrbil, då erhåller du ett förmånligare pris och är garanterad en bil.

Frukost och lunch

Kunder med morgontider bjuder vi på frukost och kommer du runt lunch och vill vänta kvar kan vi bjuda dig på lunch på Hantverksvillan (Fernaeus).

Vänta kvar hos oss

Vi kan även erbjuda dig att sitta kvar och arbeta i någon av våra lounger – självklart finns det möjlighet till uppkoppling via wifi – eller så njuter du av en kopp kaffe läser en tidning, tittar på TV eller tränar i gymmet. Det finns väntytor på båda våningarna.

Nyckelinlämning

Om du inte har möjlighet att lämna bilen under våra öppettider kan du lämna den i vårt nyckelinkast som finns vid entrén (till vänster).

Parkering

Vi erbjuder parkering för kunder till vänster när du svängt av Landsvägsallén. Parkeringarna är märkta med P och en bokstav A-C – kolla gärna vart du parkerade bilen så blir det lättare för oss att hitta den och för dig när du skall hämta den, då vi alltid anger vart den parkerats. Parkera gärna på A företrädesvis.